Marketing Extra
  • בית
  • E-Commerce
  • סטארטאפים
  • MOBILE
  • למד בעצמך שיווק באינטרנט
  • בלוג
  • צור קשר
  • חיפוש באתר

סטארטאפים

שלב ראשון לסטארט אפ מצליח – Disruptive Marketing

סטארטאפים מתחילים כאןסטארטאפים מתחילים כאן

שימו לב סטארטאפים – על פי המגזין Forbes, יש מדיי שנה 250,000 השקות של מוצרים חדשים טכנולוגים, B2B, צרכניים ועוד. מתוך ההשקות הללו:

66% נכשלים בשנתיים הראשונות.
96% לא מגיעים לרווח – או – ROI שלישי.
רק 4% "מצליחים" וגם כאן הצלחה היא בעיניי המתבונן.

כישלון המוצרים הקולוסאלי הזה צריך להיות מובן וידוע מבעוד מועד. צרכני היעד שלנו כיום חשופים למגוון עצום של הצעות, מוצרים חדשים, קמפיינים ועוד ולכן כל השקה של מוצר מלווה בהרבה "רעשי רקע" שלרוב לא תלויים בנו ומכאן ההתחלה שבה הרבה סטארטאפים נכשלים.

בואו ניקח לצורך הדוגמא בלבד, שמתוך ה-250,000 רק 1% אילו הם השקות בתחום שלנו או קשורים אלינו. מכאן:

1% = 2,500 השקות מוצר מדיי שנה.
66% = 1650 כישלונות.
96% = 2400 לא מגיעים ל-ROI חיובי.

סה"כ כ- 100 מוצרים מצליחים.

אז בואו נדבר תכלס: למה המוצר נכשל? למה רק 100 מתוך 2,500 מצליחים?
יש מספר גורמים לאי הצלחת סטארטאפים אבל העיקריים שביניהם הם:

  1. הסטארטאפים אינם מוכנים לגדילה.
    החברה קטנה מדיי לכמות הלקוחות הפוטנציאלית. במיוחד בשלבים הראשונים כאשר החברה רצה ב-bootstrap, כמות לקוחות גדולה מדיי יכולה להפיל את החברה עקב אי עמידה בגודל, שרות לקוחות לא מספק, טכנולוגיה כמותית מוגבלת ועוד.
  2. המוצר מאכזב לקוחות, הציפיות גדולות מדיי.
    ההבטחות על המוצר הן גדולות ונצורות והוא מבטיח לעשות את הכול ועוד, אך כאשר משתמשים במוצר תכלס, הוא אינו עומד בציפיות ובמציאות ומאכזב את הלקוחות אשר הובטח להם הכל וקבלו הרבה פחות.
  3. מוצר הפונה לנישה מצומצמת מדיי.
    נניח כי מוצר מצוין, חברה עם הנהלה מגניבה ומשובחת, גמישות מחשבתית, יצירתית וטכנולוגית הכל יש. אבל המוצר הוא B2C וכמות קהל היעד הוא 150 לקוחות בלבד.
  4. מוצר המצריך חינוך של השוק.
    שוב, נניח כי מוצר מצוין, חברה עם הנהלה מגניבה ומשובחת, גמישות מחשבתית, יצירתית וטכנולוגית הכל יש, אבל יש לחנך את השוק בשימוש ותפעול המוצר, דבר אשר לא אפשרי בחברות קטנות או בסטארט-אפ מצומצם.
  5. מוצר מהפכני אשר עדיין לא מתאים לשוק.
    מוצר הפשוט מקדים את זמנו ולא מתאים מבחינת זמן.

סטארטאפים מתחילים כאן

קבלו 4 נקודות חשובות או יותר נכון הנחות יסוד שמיטב סטארטאפים משתמשים ואשר יעזרו לכם בשיווק המוצר:

  1. הציגו פתרון לבעיה אמיתית. מצאו קודם את הבעיה שיש בשוק מסוים ופתרו אותה בעזרת הטכנולוגיה\מוצר. אל תפתחו מוצר שאתם חולים עליו ואז תנסו להתאימו לשוק זה פשוט לא עובד.
  2. הגדירו מראש מה יעדי ההשקה שלכם ואל תשכחו למדוד הצלחה או כישלון. כל השקה בין אם זה מוצר חדש או חידוש מוצר ישן, השקה לצורך ניראות או לצורך PR, תמיד קיבעו לכם יעדים וסדר פעולות להגעה ליעדים אלו.
  3. זכרו הקמת סטארט-אפ זה מרתון. תוך כדיי ההשקה ולאחריה קיבעו לכם יעדים ודרכי פעולה, היו גמישים ורוצו קדימה. הכינו תוכנית עבודה ל-12 חודשים, 18 חודשים ועוד ושנו אותה בהתאם להשגת היעדים לאורך כל הדרך.
  4. עזבו אתכם ואל תקחו ללב את אותם "מקצוענים" שאוהבים או לא אוהבים את הרעיון שלכם. אתם מאמינים בו? יש לו שוק? אתם פותרים בעיה? סעו קדימה. תמיד בדרך תקבלו "אהבתי" או "לא אהבתי" שזה לא ישפיע עליכם לא לטובה ולא לרעה.

מחפשים מישהו לעזור לכם לשווק את הסטארטאפ שלכם? אתם רק בתחילת הדרך ויש לכם 100 שאלות? רוצים להבין איך לבנות תוכנית שיווקית מנצחת לסטארטאפ שלכם? צרו איתי קשר ונראה כיצד אני יכול לעזור.
צרו קשר עכשיו כאן.

צור קשר להצלחה

עוד, עוד, עוד …

מפת הסטארטאפים של ישראל

אוקטובר 30, 2014/0 תגובות/ב סטארטאפים /על ידי Chen

מפת הסטארטאפים של ישראל כנסו וגלו עוד ועוד סטארטאפים ישראלים מצליחים. לא מוצאים את הסארטאפ שלכם – הוסיפו אותו עכשיו. Powered By Mappedin Israel – Israel startups map

המשך קריאה… →

ניתוח שוק ומתחרים, שלב ראשון בשיווק און ליין

ספטמבר 16, 2013/0 תגובות/ב סטארטאפים, שיווק און ליין, שיווק באינטרנט /על ידי Chen

ניתוח שוק ומתחרים, שלב ראשון בשיווק און ליין כמה מבקרים נכנסים לאתרי המתחרים שלי בחודש? באילו ביטויים המשתמשים שלי בוחרים בכדיי להגיע לאתר שלי? או לאתר המתחרה? איזה תוכן עליי לכתוב על מנת להשיג ולמקסם את הכניסות לאתר שלי? באילו ביטויים כדאי לי לפרסם? והיכן המתחרים שלי מפרסמים? אילו תכנים מתאימים לפייסבוק, לטוויטר, ללינקדין וכדומה? […]

המשך קריאה… →

קידום אפליקציה - למד/י לבד!

קדמו את האפליקציה שלכם למקומות הראשונים בחנויות! למד/י איך לעשות זאת עכשיו!

התחל/י עכשיו

קטגוריות נוספות באתר

  • אפליקציות ומובייל
  • מה עושים שלב אחרי שלב
  • סטארטאפים
  • עשה בעצמך
  • קידום אפליקציות
  • שיווק און ליין
  • שיווק אפליקציות
  • שיווק באינטרנט

כתבות אחרונות מומלצות

  • מפת הסטארטאפים של ישראל
  • שיווק אפליקציות: שיעור מתקדמים 258: להוריד את מחיר האפליקציה? כן, לא או אתה משוגע?
  • לאן להפנות אפליקציה – מערכות הפעלה למובייל על פי ארצות
  • מספר דברים לדעת לפני שמתחילים לפתח ולבנות אפליקציות
  • כלי אנליטיקס לעולם אפליקציות מובייל – חלק ב'

עוד, עוד, עוד… באתר

  • בית
  • E-Commerce
  • סטארטאפים
  • MOBILE
  • כלים וטיפים
  • SEO/SEM
  • ערוץ Ted
  • בלוג
  • למד בעצמך
  • צרו קשר

איך לקדם אפליקציה?

69 כלים וטיפים לקידום אפליקציה מנצחת!

הורד עכשיו

© Copyright 2015 - Marketing Extra

Scroll to top